Povodom obilježavanja Europskog dana prava pacijenata 18. travnja, Opća bolnica Pula pristupila je programu “Patient Ombudsman”.
U organizaciji International Council of The Patient Ombudsman (Međunarodnog vijeća povjerenika za prava pacijenata) i Hrvatske udruge za promicanje prava pacijenata, u Općoj bolnici Pula održale su se online edukacije i savjetovanja bolničkih zdravstvenih djelatnika o pravima i obvezama pacijenata te o postupanju s pritužbama.
Međunarodni svjetski program zdravstvene diplomacije omogućio je uvid u nove smjernice za kvalitetu personaliziranog pristupa pacijentu radi poboljšanja uvjeta svih službi i odjela u našoj ustanovi.
Webinar s radionicom o pravima i obavezama pacijenata je realiziran pod vodstvom mr. sc. Jasne Karačić, predsjednice Hrvatske udruge za promicanje prava pacijenata.
Po završetku edukacije, bolnica je dobila prestižan europski status “Patient Partnership Hospital” i certifikat “Endorsed by Patient Ombudsman”. Ovaj certifikat garancija je daljnjih aktivnosti OB Pula u programima edukacije i savjetovanja s ciljem unapređenja stupnja zadovoljstva pacijenata i zdravstvenih djelatnika.